onsdag 11 mars 2015

Löjligt glad

Vet ni vad jag ska göra i kväll? Jag ska åka in tills Helsingfors, jag ska gå på möte och jag ska planera sommarens scoutläger. Jag skäms lite men jag är alldeles löjligt glad, det börjar verkligen kännas att jag varit så inaktiv scout hela våren. Och jag läser ju inte på kvällarna så visst är det tillåtet att gå på ett möte. Och vet ni vad annat det betyder? Att det så småningom blir dags för scoutläger (okej det är typ ett halv år ännu men i alla fall) och i år är det dags för Stora Bredskär igen, kan det bli bättre (jo det finns en del saker som jag skulle önska var på annat sätt men det finns väl alltid små grejer). Och om exakt en vecka kommer jag sitta här och ha skrivit mitt antagligen sista studentprov någonsin. Fatta vad sjukt. Men det var inte det jag skulle tala om, det betyder nämligen att jag om en och en halv vecka drar scoutmöten igen, och då alla resterande söndagar (vilket bara är tre) så tre veckor i rad, äntligen blir det vardag. Jag vet inte vad det är men visst blir jag glad då jag håller på med scouting så då är det väl en bra sak.

Från en av förra sommarens seglatser <3

<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar