onsdag 11 mars 2015

Så bra!

Precis vad jag behövde! På söndagen gjorde ett överraskningsbesök på 45 minuter av Jonathan att jag orkade bättre genom vardagen av studentskrivningar och bibliotek. Idag då tröttheten sakta började krypa på igen fick jag träffa världens bästa människor, och planera världens bästa grej, sommarens läger. Och vad blir det inte då man tar det bästa av det bästa, jo bäst upphöjt i kubik. Ni anar inte hur taggad jag är, om en vecka ska jag börja planera närmare på en speciell grej. Hoppas att den här energin ska hålla i sig till fredagen, då skriver jag engelskan och på kvällen träffar jag Juntti, vilket ska ge mig mer energi fram till onsdagen nästa vecka. Och sedan, ja sedan tänker jag inte se en skolbok på två veckor. Jag tror inte det är min grej att vara så här osocial, jag höll ju på att flippa då jag träffade människor, dessutom sådana jag gillar och då jag skjutsade Julle kunde jag typ inte sluta tala på hela bilvägen, den gick lite för snabbt i min smak. Ibland behöver man motivationshöjare.


<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar