söndag 29 mars 2015

Det är så kul att du alltid satsar

Fredagen började med födelsedagsfest hos Sara, det är alltid så kul hos henne och att hon orkar ordna varje år är värt respekten.Även i år fanns det ett tema och det var mafia. För min del betydde det nät stay ups, kort kjol, kedja runt halsen och spets skjorta. Jag själv tyckte inte att det var den bästa outfiten, hade kunnat satsa mer för något ännu bättre (tyckte till exempel att det var dumt att jag inte hade röda läppar) men jag fick ändå höra att jag alltid satsar så mycket, och att det är väldigt kul. Sådant blir jag glad över, just för att jag älskar att klä ut mig och jag har faktiskt börjat inse och tycka att jag är ganska bra på det.

Igår var det spex som gällde, studentkåren (tror jag, inte insatt i studielivet riktigt ännu...) Thorax spex, tillsammans med Kumppis. Riktigt bra och värt att gå på. Men från ingenting har jag några bilder, inte ens en telefonbild på min outfit.


<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar