tisdag 1 oktober 2013

Hoppas ni haft en bättre natt än jag

Sov helt otroligt dåligt. Låg seriöst halva natten och gnydde och hade så förbannat ont i magen, och jag var alltså vaken i ett streck. Smått trött nu men nog ska jag väl klara av en dag som går ut på att lyssna på andras presentationer. Nu är det riktigt riktigt skönt att jag redan haft min. Men det är nog tungt att lyssna i två timmar på presentationer också, fast man inte direkt tänker på det. Och jag börjar automatiskt gäspa, så störande och då tror ju alla att jag är uttråkad och att de har en dålig presentation trots att det inte alls är så. Måste väl stiga upp nu. Puss!

Kollar igenom mina scoutbilder för att hitta de bästa som kanske kommer med i vår film, vill tillbaka till dessa stunder...



<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar