söndag 27 oktober 2013

Jag har vaknat upp på nytt

Nu har jag gått omkring hela dagen och bara varit så där löjligt lycklig! Och jag tycker att jag får vara det. Jag har gått omkring ett halvt år och varit så ledsen över att jag helt enkelt inte får tid att läsa. Och nu har jag läst två månader i boken! Baserar sig då på ett år, med tolv månader så klart och jag tänkte att läser jag en månad om dagen så har jag läst den på tolv dagar. Och nu har jag på en dag läst både januari och februari. På finska! Är bara så stolt. Känns som om jag lite har hittat hem, hem till den jag nog egentligen är. Jag är ju en tjej som älskar att läsa, älskar böckernas värld. Kanske jag hinner läsa lite till innan Solsidan!

Hoppas läsivern håller sig genom alla tre böckerna!
<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar