måndag 7 oktober 2013

När kroppen säger emot

Nu ligger jag här igen med vaden insmörjad med kylgel. Kände i mitten av sista timmen att nu börjar det göra ont, nu behöver jag kylgel igen. Och jag bara väntade på att komma hem och få lindra min smärta. Har tre kvällar i rad fått stryka på tre omgångar kylgel för att kunna somna. Vet inte vad det är för fel men jag har haft det alltid i bland men nu har jag haft det tre dagar i streck så att det börjar göra ont någon gång på eftermiddagen och sedan är det ont tills jag somnar. På morgonen känns det inte men sedan blir det igen sjukt. Och det enda som verkar hjälpa är mängder av kylgel, massage och att ligga med benet högt uppe. Ibland gillar jag inte alls hur min kropp reagerar. Speciellt då jag inte vet varför den reagerar så här.

<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar