måndag 28 oktober 2013

The Party!

På lördag kväll var det fest här i Grankulla hos oss. Min äldsta syster firade att hon blev färdig jurist på sommaren. Det var ju till det jag bakade macaronsen. Så fick jag också var fotograf under kvällen, med hennes kamera. Men hon har likadan som jag så det var ingen  fara. Och nu skickade hon bilderna till mig också. Så var så goda!
Först var vi alla slavar i köket



Många små brödmunsbitar lagades


Och sedan började gästerna komma

Cindys cupcakes var nog av det finaste på hela kvällen, här med mojito smak



Ana hade hittat en penna som man kunde skriva på glas med, och så gick det bort med vatten




DON´T EAT THAT CHILI!

Försök nu sen posera med en halv brödbit i munnen...

Här satt vi en stor del av kvällen och hade trapp-party

Kul var det och jag var inte alls så ensam som jag trodde att jag skulle vara, alla syskon, styvsyskon och pojkvänner kände ju inte heller någon annan.
<3 : Madde

2 kommentarer: