måndag 14 oktober 2013

Imorgon!

Imorgon smäller det! Och det smäller hårt! Jag ska tävla i Amazing Race! Med Kakkis! Har aldrig varit så taggad, inte ens på färjan då jag gav mig in i det med 250% och gav allt för att vinna, då fanns det inget annat alternativ. Vann gjorde vi också och jag hoppas så klart på det imorgon också, även om det faktiskt inte känns som det allra viktigaste. Det är ganska skönt faktiskt, men jag är ändå så taggad. Och jag är ganska bra upplever jag det i alla fall själv att få med mina lagmedlemmar i min tävlingsinriktning. Och jag kan peppa upp människor, det handlar bar om att själv vara otroligt peppad. Och fram för allt inte låta sig dras ner av människor som sprider negativ energi.
Team mate

Jag har inte ännu helt på koll hur jag ska göra med mina saker, eftersom jag kanske måste åka direkt från skolan och jag inte vill bära alla saker med mig och måste byta kläder etc. Men outfitten är typ klar. Det är i alla fall säker att det blir springbyxor för min del. Älskar springbyxor förresten. Men Kakkis ska ännu kolla lite med hur vi tar oss dit. För vi vet vart vi ska, till skillnad från vissa andra. Se upp för Team PÖK imorgon!
Från sommaren, då jag också var med i ett lag som hette PÖK

<3 : Madde

2 kommentarer:

  1. Vilka saker? Så lite som möjligt förstås så årkar du springa! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaa nå d e ju just d... måst no hinna hem imellan... :)

      Radera