tisdag 1 oktober 2013

Nu vet jag allt om kultur och samhälle och allt annat

Jag läste inte så hemskt mycket men nu känns det på riktigt som om ja kan det. Fixar sig bra och så satsar jag kemi imorgon och sedan är det slut. På torsdag blir det redan roligt. Första riktiga bilskoletimmen och så träffa Juntti. På fredag blir det nog inget speciellt och så hela lördagen i Borgå som kontrollant på scout FM och så kommer Vive kanske till mig efter det övernatten. Och veckoslutet efter det blir det Kumppis lande och sedan höstlov med dubbelridlektion och Helsinki International Horse Show. WOW så kul!
Jag är nog en tjej som ofta har kul! <3 : Madde

8 kommentarer:

  1. kumppis lande vs=awsome vs :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. d e ja som gö d awseome duude! :D

      Radera
    2. d e nog synd om dom som int föstår hu d påriktit e ;)

      Radera
    3. Ja vet... mn alltså ja e no din vän fast du int rikit föstår :)

      Radera
    4. bra bra :P

      Radera
  2. Hahaa porrkungen vike namn XD

    SvaraRadera