måndag 28 oktober 2013

Ojämt fördelat

Alltså kan man ha så här ojämna perioder. Den här perioden är alldeles full, med bara biologi23 som inte direkt läskurs. Och så kollade jag idag in min nästa period. Ett hål, på ettans position= det bästa man kan ha. Så journalistik kursen och gammeldans kursen som lätta roliga kurser och så finska prep kurs. Vilket betyder att jag kommer att ha tre prov under provveckan, lite annorlunda mot mina 7 i den här perioden. Och ja det är ju bra då jag skriver då och ska nog bli skönt. Och ser fram emot de roliga kurserna hur mycket som helst.

Lillen på Sex & sånt event

Om ni inte förstod så har jag rätt stressigt nu. Ordförhör imorgon och så historiaprov på onsdagen. I historian tänker jag satsa hårt på den kontitunella tiden och förryskningen. Det är bara en essä, det är egentligen ett förhör men det kommer sedan inte till provet. Och om jag kan de här två sakerna ska det nog finnas en essä jag kan besvara.

Kör hårt imorgon och sedan blir det en skön kort onsdag <3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar