fredag 4 oktober 2013

Kom ihåg det här!

Nu följer ett litet tips! Kom ihåg, kom ihåg snälla människor. Vill ni lacka era naglar, och vill ni göra designer på dem som tar ett par timmar. Kom ihåg att gå på toaletten innan. Klantig som jag är lyckas jag alltid glömma det. Och nu sitter jag här igen, jag kan inte göra någonting eftersom mina naglar måste torka, men ja ni förstår min nöd...

//Tässä pieni vinkki! Muistakaa, miustakaa kiltit ihmiset. Jos haluatte lakata kynsinne, ja haluatte tehdä jonkun designin joka kestää pari tuntia tehdä. Muistakaa käydä vessassa ennen sitä. Kömpelö kkun olen onnistun aina unohtamaan sen. Ja nyt istun tässä taas, en voi tehdä mitään koska kynsilakka pitää kuivua, mutta ymmärrätte ongelman...//

Nya naglar alltså på väg, inlägg om dem kommer ännu idag

Det här är ju sen inte I-lands problem, det är Madde-problem
<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar