tisdag 1 oktober 2013

Att komma igång

Jag kom till sist i gång med geografiläsandet. Printade ut alla powerpointar och har skrivit anteckningar på basen av dem. Nu har jag paus och så måste jag plugga anteckningarna. Tänker köra på det. Kulturgeografi är inte så svårt... Och det är ganska mycket sådant som man har haft i samhällsläran, biologin och i alla möjliga andra ämnen. Är slut men nöjd, min dåliga natt märks nog tyvärr i hur trött jag är...

//Aloitin vihdoinkin lukemisen. Tulostin kaikki powerpointit ja olen kirjoittanut niistä miustiinpanoja. Nyt on tauko ja sitten pitää päntätä muistiinpanoja. Menen sillä. Kulttuurimaantieto ei ole niin vaikeaa... Ja siinä on paljon semmoista mitä opitaan yhteiskuntaopissa, biologiassa ja monessa muussa aineessa. Olen loppu mutta tyytyväinen, valitettavasti humaan kyllä että nukuin huonosti viime yönä...//

<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar