söndag 27 oktober 2013

Söndagen den 27 oktober

Godmorgon kära läsare. Har ni kommit ihåg att vrida era klockor bakåt? Eller har ni liksom jag en smartphone som gjort det åt er? Jag har haft en riktigt skön morgon hittills, inte stigit upp ännu. Men inte heller varit på datorn. Jg har legat och läst en time! När gjorde jag senast det? Såå länge sedan. Och jag har varit så ledsen över det, för jag gillar verkligen att läsa. Men det blir helt enkelt inte av. Men nu! Har redan läst 35 sidor ur en av de böckerna jag köpte igår. Jag har hittat en bra bok som jag gillar att läsa och går lätt att läsa på finska. Den är nog absolut inte det seriösaste boken och definitivt inte en sådan bok min finskalärare skulle säga att är bra att läsa inför skrivningarna. Men jag tycker ändå att huvudsaken är att jag läser och att det är på finska. Sedan behöver man ju inte bara läsa sådant där lätt om singellivet i London och New York, men ibland får man.
<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar