onsdag 2 oktober 2013

JAG VILL!

Väntar mycket spänd och nervös och orolig på ett mejl... Går det bra kommer jag garanterat att skriva ett glädjeinlägg om det och ni kommer bli störda på mig för jag kommer vara så lycklig. Går det dåligt kommer jag lägga mig ner och gråta och inte nämna det desto mera i bloggen tror jag.

Bästa skribagruppen <3 Saknar er M&M är bara bäst, och det visade vi ju med att vinna så klart!

Hade en bra träning idag, men ibland kan jag bara bli väldigt störd på människor... Om det är tävling får man inte vara så IQ befriad! Nåja men vi vann i alla fall och det är ju huvudsaken. Jag tror kemiprovet i morgon på riktigt ska gå bra. Jag känner mig säker, det ända som är lite svårt är namngivningen av kolväten och där är det inte egentligen annat än att vara noggrann och koncentrerad så in i norden. Och så är det provutgivningar i morgon. Tycker inte att det är så farligt, känns som om det har varit en bra provvecka trots allt, hoppas den känslan inte är fel.

Min klänning bakifrån

Nu ska jag kolla min mejl typ hundra gånger bara för att försäkra mig om att jag verkligen inte fått svar ännu. Jag vill jag vill JAG VILL!
<3 : Madde

4 kommentarer:

  1. Hahah såg vår M&M grupp ploppa upp på min fb wall :D Såklart den bästa gruppen! <33 hihi fin blogg och yber söt klänning också! :) Lycka till o puss&karm <3

    SvaraRadera