lördag 12 oktober 2013

Konkurs

Det där... Monopol... Visst jag gillar spelet. Men jag gillar inte när jag inte får typ några tomter överhuvudtaget, så att jag bara har de bruna och pinkkiga (vilka i och för sig är mina favoriter, men man överlever inte med bara dem) och så har alla andra en massa hus och jag har inget och så plötsligt var jag i konkurs. Nu är jag inte så himla ledsen längre, men jag var nog helt jätte arg och sur under spelets gång. Jag är jätte bra på Monopol då jag spelar med någon annan som inte heller fattar vad som är bra och vad som är dåligt. Och jag är inte bra då det blir fussion mellan två spelare så att de sätter sig emot alla andra med 2/3 av alla tomter. Jaa jaa bara ett spel och det är inte så farligt. Men nu är det ju lite tråkigt då tre av fyra personer spelar för fullt och jag... jag har redan hunnit skala potatisen, men något annat finns inte direkt att göra så blogga kan man ju alltid.

<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar