onsdag 16 oktober 2013

1001

Jag glömde lite mina planer. Jag skulle göra ett 1000 inläggs inlägg, men förra inlägget blev redan det tusende. Så nu gör jag ett 1001 inläggs inlägg. Vet ni hur många 1000 är! Det är sjukt många. Och så många inlägg har jag publicerat. Jag vet inte egentligen vad jag skulle skriva i det här inlägget men tyckte att det måste firas på något sätt. Tänkte lägga upp mitt allra första inlägg. "Lets start" hette det och detta skrev jag:

Hej!

Nu skall jag börja blogga ordentligt, har förut haft en liten och ganska dålig blogg på doggyblogg och jag hoppas verkligen att denna blir bättre. 
Var och köpte två klänningar, en topp, en t-skjorta och en bikini till Lanzarote. Kan bra inte fatta att vi åker om fyra dagar.
Min underbaqra fruktsallad från fredan. Var sjukt god och jag väntar bara tills vi har tillräkligt med olika frukter hemma så jag kan laga på nytt.

Annars har det inte hänt något speciellt idag, så hejdå och ha det bra <3 .

Osammanhängande eller vad då? och bilderna är ju minimala. Men allting måste ju börja någonstans, och värre skulle det ju vara om det inte skett någon utveckling på 1000 inlägg. 
Häng med på 1000 inlägg till! <3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar