måndag 30 september 2013

Månadens lista; september


Hej, jag tänkte köra igång med en ny grej här på bloggen. Månadens lista. Många bloggare och vloggare använder det. Men det är helt enkelt ett inlägg i slutet av varje månad där jag visar några saker som jag tyckt extra mycket om just den här månaden. Det är lite svårt att förklara men ni förstår nog. Idag är det ju sista september alltså gör ja månadens lista för september.

Bondeskjortan! Typ världens skönaste skjorta, av någon sorts frotté tyg. Månadens skönaste plagg. Lätt!

 Dessa häften är bara de sllra bästa. Nu har jag laddat upp med fyra nya för nya perioden!

Ingen tvekan om vilket som är månadens spel. Cookie Dozer helt klart! 

Avokado <3 Jag verkar kunna äta hur mycket avokado som helst. På bröd, i pasta, bara så där...

Vloggen Tahultsbarn som drivs av Clara Henry. Har börjat följa henne och har sett alla hennes youtubeklipp. Och nu har hon en egen talkshow på kanal5 som sänds varje måndag. Gå och kolla henne, hon är grym! 
Min första månadens lista <3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar