onsdag 25 september 2013

Dag 1 över och ett hår som tar slut

Första provet över. Religion. Gick väl så där. Hoppas hon gillar mina essäer. För jag har ingen aning om ven Vladimir av Kiev är. Och mitt filosofiarbete. Fick ut det idag. Inte nöjd. Måste satsa ordentligt på provet imorgon. Som tur bara en uppgift. En jokeressä. Alla hjälpmedel tillåtna. Ska skriva världens bästa essä!

//Ensimmäinen koe ohi. Uskonto. Meni ihan ok. Toivottavasti hän pitää esseistäni. Koska en tiedä kuka Vladimir av Kiev on. Ja filosofianprojektini. Sain sen takaisin tänään. En ole tyytyväinen. Pitää panostaa huomiseen kokeeseen. Oneksi vain yksi tehtävä. Jokeriessee. Kaikki apukeinot sallittuja. Aion kirjoittaa maailman paras essee!//

Ja alltså är inte så himla nöjd med första dagen på provveckan men ska försöka få det att stiga härifrån. Var dessutom och klippte håret idag. Nu känns det lite som om det tar slut i mitten men alldeles härligt mjukt är det ju också. Nu ska jag läsa lite filosofi och så ska jag i väg på bilskola.

//En siis ole hirveän tyytyväinen tähään ensimmäiseen päivään koeviikolla mutta yritän saada tämä nousemaan tästä. Olin koulun jälkeen kampaajalla. Nyt tuntuu vähän kun hiukset loppuisivat kesken mutta ihanan pehmeät ne ovat kanssa. Ny luen vähän filosofiaa ja sitten lähden autokouluun.//

<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar