fredag 13 september 2013

Kolla vad jag hittat!

De här var ju länge sedan. Men oj vad jag hittade bilder på kameran från det. Talar så klart om konvetsintagningen. Så här får ni lite bilder från den dagen, så att ni också får skratta lite åt de nya ettorna, på kvällen var jag tyvärr inte där men det lär ha varit bra och nu har även de svurit Lärkeden. Nu är de riktiga Lärkor!

//Tämä oli kauan sitten. Mutta hupsista mitä kuvia löysin kameraltani. Puhun tietysti ykkösluokkalaisten  orjapäivästä. Joten tässä vähän kuvia siitä, niin että tekin saatte nauraa vähän niille, illalla en valitettavasti itse ollut paikalla mutta se oli kuulema hyvä ja nyt nekin ovat kironneet Lärkanvalan. Nyt he ovat oikeita Lärkan oppilaita!//
Ettornas outfit:
Strumpbyxor på huvudet
Killar smink/ tjejer inget smink
plastpåse som T-skjorta
Killar BH
Killar kjol/ tjejer boxers
Killar sportstrumpor/ tjejer yllesockor
Crocs
Badring runt midjan
Killar diskhandskar/ tjejer arbetshandskar
Sopkorg som skolväska

Kul att åka tåg med de här kläderna?


Glada de till skolan gå

Tutor Mima vill vara med på bild

Svarta listan gör sig redo för sitt straff

Duktig tutor Eelis

Och så sätter svarta listan i gång med Harlem shake


Varför hade vi inte ett sådant här pausnummer på vår konvent? En halvnaken kille med muskler som man inte tror att finns, han såg seriöst photoshoppad ut. Men där stod han. Antagligen var jag så paralyserad av att kolla på honom att jag glömde att jag hade kamera fick igång den just före han lämnade scenen men fick i alla fall bild av hans rygg...

<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar