måndag 30 september 2013

Tagga matematik!

Nu gäller det. Vinna eller försvinna.... Jag vill inte, vektorer. Så himla mycket bara. Jag kan inte hålla allt i mitt huvud. Snälla snälla Frida var lite snäll nu. Gör ett prov som inte är så hemskt. Jag lovar att du inte vill ha en gråtande mig på provutgivningen. Jag önskar detta från djupet av mitt hjärta.

Och Amanda. Snälla gilla min modersmålspresentation. För jag gillar ditt ämne, det är mitt favoritämne och jag har försökt få till en bra presentation. Och snälla låt min textkompetens ha gått bra. Låt dig tycka om mitt skriftliga arbete. Jag vet att du kan vara snäll!

Nej ett blogginlägg till lärarna hjälper knappast, men alltid kan man ju försöka. Och ni läsare, heja på mig idag!
<3 : Madde


2 kommentarer:

  1. Du kommer int vara den enda gråtande eleven på provutgivningen...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hoppas att ja int e... kändes no som om d gick helt bra :)

      Radera