lördag 28 september 2013

Snart tar stressen mig igen...

Fick inte alls allting som jag skulle ha borda fått gjort idag... Det som stressar mig lite nu är matematikprovet på måndag... Jag måste klara det, jag vill få bra, för jag tycker faktiskt inte att vektorer är så svårt. Det enda är att det helt enkelt är så mycket att hålla i huvudet. Nu ska jag i alla falla sova en bra natt (jag kan inte säga att vi sov alltför mycket på holmen förra natten... Nog sov vi ju men blev nog lite för kort) och så tänker jag försöka på riktigt att ägna hela dagen till läsning. Ända tills kvällen, då det som vanligt är scoutmöte, tur att det är navigeringen som ligger på Lillens ansvar imorgon. Skulle inte riktigt ha tid att ordna så jätte mycket själv och jag vill nog satsa. Det märks verkligen då ett möte är dåligt planerat och det känns inte bra alls.



Stämningen här i Hangö idag beskrivs ganska bra med de här bilderna <3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar