söndag 22 september 2013

Tänk om...

Jag kunde sluta stressa

Jag aldrig skulle behöva raka mig, tvätta håret eller borsta tänderna

Jag fick börja studera nu, studera journalistik


Jag kunde bli mer avslappnad och inte oroa mig så mycket hela tiden

Alla lärare skulle vara som Amanda och Waxlax, tänk vad skolan skulle vara rolig då


Jag bodde så att jag hade en häst på bakgården och kunde pyssla med den när och hur mycket jag vill

Mitt rum kunde hållas i ordning utan ansträngning

Träning skulle ge resultat efter några dagar


Jag kunde lära mig cykla på riktigt på den där förbaskade enhjulingen

Jag skulle kunna bestämma mig för om jag vill sluta skriva min blogg på finska eller inte

Jag hade vetat den där vinterförläggningen vad som skulle hända tre år senare...


 Tänk om... <3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar