lördag 21 september 2013

Provvecka nästa vecka? Har ju bara ett prov

Idag har det varit en dag då jag inte varit så mycket hemma. Började dagen i sello och skulle ha skolhäften, men de hade inte sådana som jag ville ha så måste i något skede åka någon annan stans och skaffa sådana. Eftersom det var "Sembaot", alltså typ rea i hela varuhuset, var där också en massa annat roligt. Till exempel fick jag träffa några karaktärer från Star Wars, hade ingen aning om vem det var men jag visste att de är från Star Wars.




Så hade jag tänkt laga ett höstinlägg med positiva saker med hösten, som verkligen är här nu. Men så måste jag hinna i duschen och rusa i väg på Junttis kusins konfirmation. Men hann nog ta några bilder...

Halsduk <3

Onepice <3 provvecka på kommande...

Yllesockor <3
 <3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar