torsdag 23 augusti 2018

Dagen D

Dagen är här. I kväll stiger jag och mamma på båten som tar mig över sjön där jag ska tillbringa ett helt år. Måste faktiskt säga att just nu känns det alldeles overkligt, förstår inte alls att det jag drömt om i sex år händer i dag. Nu åker jag på utbyte. Samtidigt är jag så otroligt nervös och vill egentligen inte alls åka, men nu kör vi! Igår grät jag redan floder då jag sade hejdå till Vili, även om jag faktiskt ser honom ännu i dag. Men ja, en snabb uppdatering nu på morgonen. Jag har förberett inlägg några dagar framåt så det borde inte bli tomt här även om jag själv är i ett flyttkaos. Följ med min flytt på nära håll via Snapchat, heter prinsessanmadde där. Nu börjar mitt största äventyr hittills.


<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar