onsdag 22 augusti 2018

Buster

Minns ni förra sommaren med kattungarna? Minns ni min absoluta favorit bland ungarna? Buster, som jag fick bestämma namnet till och som var min favorit sedan ungarna var en dag gamla. Han flyttade in hos Fille sedan och jag har fått träffa honom då och då. Den senaste veckan har jag dessutom varit kattvakt åt honom medan husse är på resa. Han har blivit stor men är ändå sig lik. Han är så mysig även om han emellanåt kan vara lite jobbig, så där som katter kan. Men då han om natten kommer och rullar ihop sig intill mig är han världens mysigaste. Och nästan det bästa är att tofsarna på hans öron, som gjorde att man skiljde honom från de andra ungarna, fortfarande finns kvar.





Modellkille


Men hur underbar han är och hur mycket jag gillar katter har jag under den här veckan insett att det nog är hundar som är min grej. För en hund går att träna på ett helt annat sätt, skriker inte om nätterna för att någonting är fel och vill helst vara med dig och inte ute på äventyr eller sova i fåtöljen. Men hur som helst, en bra sista tid i Finland.
<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar