tisdag 28 juli 2015

YouTube kanaler jag prenumererar på del 2

Så där ja, de övriga YouTube kanalerna jag följer. Varsågoda.

Keela
En avslappnad tjej som har börjat med YouTube efter att ha en väldigt stor blogg i Sverige. Jag vet egentligen inte vad jag gillar med henne, men hon är underhållande helt enkelt väl. Hon är väldigt mycket sig själv och gör både allvarliga och lättsamma videos.


Misslisibell
En 14- årig tjej som jag var väldigt skeptisk till då jag första gången jag såg henne. Hon var några år yngre och hon gjorde sminkvideos, jag visste väl knappt vad smink var i den åldern. Och nu kan hon sminka så mycket bättre än jag. Jag blir rätt störd på henne ännu ibland men nu för tiden gillar jag i alla fall hennes videos ganska mycket och ja, jag har börjat prenumerera.


Sash
En tjej tre år yngre än jag. Rolig och gör bra videos, så simpelt som så är det. Nu ska hon flytta till USA och jag ser faktiskt fram emot att följa med det. Även hon vet så mycket mer om smink och mode än jag, skulle nog kunna ha hennes garderob.


Splay Sverige
En kanal som samlat alla Sveriges största YouTubers på en kanal. Bara för att det är bra och att det kommer upp en massa roliga samarbeten mellan olika YouTubers på denna kanal, för tillfället med #tele2täckersverige.


Therese Lindgren
En kvinna som gör bra och underhållande videos. Vissa av hennes åsikter tycker jag inte är helt okej och jag tycker inte heller att hennes argument alltid håller hela vägen. Men ja, ett stjärnskott som jag ändå tycker det är värt att följa henne, för mig i alla fall.


Wilmas Beauty
Även det här en lite nere tjej med ett sminkintresse som får mig att skämmas då jag ofta funderar varför man "måste" sminka sig. Jag vet faktiskt inte varför jag följer så många smink kanaler, men jag gillar mer det andra de gör, till exempel hauls och olika TAGs.


<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar