måndag 6 juli 2015

6 juli - 12 juli

Oxar på resande fot, eller som nyligen bytt hemstad, får en vecka av insikter. Nu är du på den plats du längtat till eller sett fram emot – vad blir nästa steg? Känslor av oro, pepp, nervositet, besvikelse och hopp blandas hejvilt, och gör många Oxar lite extra känsliga nu. Våga prata om dina känslor, kära Oxe, även om det bara är med en ny bekantskap så hjälper det att uttrycka vad du går igenom. En vän kommer till din undsättning med bästa råden och kreativa lösningar som du inte tänkt på än – använd deras kärlek och ta den till dig.
Mest romantiska dagar: 6, 9, 10 & 11 juli
Om min resa till Åland på lördagen räknas så... Men det är ju i slutet på veckan så jag undrar. Och det här med att prata om känslor. Jag älskar ju det, verkligen älskar att tala känslor med vänner och pojkvän och så vidare. Jag tycker om det lite mer än andra och Jonathan till exempel tycker nog det är lite för mycket sådant. Så jag kanske inte kan göra det mer än vanligt. Och en vän som ska hjälpa mig, kan det betyda att Vive kommer med mig till Åland? Hon har funderat på det men inte bestämt sig ännu. Och ja romantiska dagar, 11 juli blir väl en romantisk resa med Chili i alla fall.
<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar