söndag 12 juli 2015

Helgastro 10-12 juli

Oxen mår gott nu och känner en inre tillfredsställelse. Njut av denna helg på de vis du gillar bäst, kanske sitter du bara i en soffa med en bok eller serie hela helgen. Gött för dig! En nära vän och du kan också reconnecta nu och hen hjälper dig att se bortom fantasier och vad som är möjligt. Ta till dig av detta perspektiv.

Lite dumt kanske att publicera på söndag, men i alla fall.

Detta horoskop låter precis som jag hoppas att helgen blir. En inre tillfredsställelse, precis vad jag behöver och jag ska vara på precis det stället där jag tror att jag lättast hittar det. Och att jag ska reconnecta med en nära vän. Vive hälsar på mig imorgon och ja, det är länge sedan vi senast sågs ordentligt och kunde prata ordentligt. Det är även precis vad jag behöver, se bort om fantasier och glömma allt för en liten stund. Jag ska till mig allt och hoppeligen få ut allt jag kan av helgen.



<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar