måndag 13 juli 2015

13 - 19 juli

Redo för att se lite nya saker i livet går du en vecka av upplevelser till mötes, kära Oxe. En lång eller kort resa, eller varför inte både och, öppnar upp ditt sinne nu och ger dig ny välbehövd inspiration att använda dig av. Du får också användning av kunskap du samlat på dig nu, och känner att det hårda arbetet var värt mödan. Flirtigare än vanligt går du ett romantiskt veckoslut till mötes som gör dig härligt varm i hela kroppen. Känslorna är lätt förvirrade, men lita på lusten och det som får dig att skratta. Någon charmar dig rejält nu.
Mest romantiska dagar: 13, 15, 16 & 19 juli
Ja resa som sagt, Åland räknas nog. romantiskt veckoslut låter ju bra eftersom jag firar det med Jonathan. Vad har jag för kunskap? Vad ska jag använda den till? Bonda med en ko eller tända bastun? Vem ska charma mig är det tänkt? En fiskmås eller kanske Chillen (som nog redan gjort det för länge sedan). Bra att det står att jag ska ha ett romantiskt veckoslut men ingen av min romantiska dagar infaller då... Förutom söndagen. Men vi får väl se.
<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar