tisdag 21 juli 2015

Svanen

Heej! Hallo! Made här, det här är min blogg. Och jag suger på att uppdatera tydligen. Nej inte egentligen. Jag uppdaterade ju nästan varje dag på Sottunga, sedan hade jag en lång resdag hem och var skittrött så jag skippade dden som bloggdag. Och sedan blev det veckoslut och jag umgicks med Jonathan, även om jag skulle ha haft möjlighet kändes det inte som att jag orkade blogga helt enkelt. Jag hade saker att blogga om, men det bara inte kändes rätt. Och det känns ännu också lite lite trögt men jag ska lite i alla fall. Här får ni några bilder på en svan en fin morgon på Sottunga. På fredagen åker jag på scoutläger och då har jag förberedda inlägg, ska försöka få dem linkade till Facebook men är inte säker på att det går alla dagar, men kolla in i alla fall! För jag har tänkt, många av de inläggen är långa tänkvärda inlägg, inlägg som jag vill att många ser, men länkar jag inte på Facebook blir det inte så. Så därför tycker jag det är lite synd att lägga sådana som tidsinställda men i alla fall så gör jag det nu. 




Varför blir mina inlägg efter en paus alltid så yra? Men jag är just så för tillfället.
<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar