torsdag 9 juli 2015

En halv timme på biblioteket

Idag tänkte jag att jag ska gå till biblioteket och låna en bok så att jag har någonting att läsa på Åland. Jag tyckte jag hade en hel del alternativ jag hade tänkt läsa. Två böcker är första boken i varsin trilogi. I båda trilogierna fanns bok två och tre men så klart inte ettan. Så sökte jag efter två andra böcker jag tänkt att skulle vara intressanta och roliga att läsa. Tror ni de fanns? Nej, båda de också utlånade. Alltså kan man ha mer otur, fyra böcker man tänkt läsa alla utlånade? Tänkte redan ge upp när jag ändå bestämde mig för att då får jag väll kolla omkring lite och försöka hitta någonting helt annat, en bok som finns i hyllan. Det slutade med en självbiografi av Malala som fick Nobels fredspris förra året. Antagligen väldigt intressant det också.


<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar