onsdag 22 juli 2015

Mjukis shorts

Idag åkte jag in till Sello för jag måste skaffa en hel del material inför scoutlägret som börjar på fredagen. Eller ja officiellt egentligen på söndagen, men bygglägret på fredagen. Är både taggad och inte taggad. Men ja det ska inte det här inläget handla om. Jag hade även en grej till mig själv på inköpslistan, nämligen ett par mjukis shorts, jag tänkte jag kan inte åka på läger med bara jeansshorts (har tappat bort mina förra mjukisshorts efter att Natte lånade dem) så de behöver inte vara speciellt snygga, de får gärna vara billiga och de ska vara sköna. Om det nu någon dag skulle kunna tänka sig att bli lite varmt. Hittade i alla fall dessa på H&M, testade ett annat par först som var på rea. Men de kändes konstiga och var inte speciellt sköna heller så jag tänkte att dessa är snyggare och skönare så jag betalar nog några euro extra.

Mörkgråa med ett vitt band



Vad tycker ni? <3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar