tisdag 7 juli 2015

Sushi med J

På lördagen hade vi bestämt att vi skulle gå ut och äta med Jonathan, passade ju dessutom extra bra då vi bodde i Helsingfors under veckoslutet. Jag frågade min syster om tips på restauranger och fick fyra tips. Vi bestämde oss för en av restaurangerna, då vi kom dit visade det sig att de hade renovering i köket och inte var öppna. Vi testade nästa, men den är väldigt populär så som vi gissade var den full. Det slutade med ett sushi ställe på andra sidan gatan, som hon också föreslog. Även om vi först var tveksamma om man blir mätt på att äta sushi till middag på restaurang blev i alla fall jag proppmätt då vi båda beställde en tallrik med 20 sushin, som förresten var billigare än en med 15... Vi hade en väldigt mysig kväll, åt ute på deras terass och talade och gick sedan så småningom hem och ut på kvällspromenad med Chillen i parken.



Gillar bilden, förutom håret i munnen, på bilden jag har tagit bort det på ser jag inte alls lika bra ut tyvärr

Då jag skulle förklara vad han skulle ta bilden på så att både jag och maten skulle rymmas med. Sedan vägrade han ta en bild utan att jag visade med händerna

<3 : Madde

2 kommentarer: