måndag 6 juli 2015

Borgbacken

Nöjesparker hör sommaren till. För mig i alla fall, jag går inte på nöjespark varje år, inte alls. Men jag ääääääälskar det. Seriöst, att bara flyga runt i en maskin som får din adrenalinnivå i kroppen att vara hör som tusan och du inte är säker på om du skriker av fasa eller av glädje. Du känner att du hatar men älskar en maskin. Förr var jag även här världens fegis och vågade inte åka någonting. Nu åker jag allt utom spöktåget, det går nog aldrig ur mig att vara rädd för mörker och spöken. För ja, jag gillar inte den mörka delen i gamla bergochdalbanan på Borgbacken. Eller bergochdalbanan inne i det gamla vattentornet för att där är helt mörkt. Men annars, fart, adrenalin och rysningar i hela kroppen. Så alltså till saken, jag var med mitt team, det vill säga Dani och Mäkelä på Borgbacken igår. Jag älskade det, tillbringade över sex timmar där. Vi åkte runt, gick på Sea Life och nördade oss på fiskar som äkta MTMare och åt burgare som det hör till.

Tog hem poäng med det här också!

Tror ni de godkänner Taikasurkus på Borgbacken (dockcirkusen alltså) som att gå på cirkus? Jag hoppas på det


Världens bästa team, vi är inte perfekta men vi är bäst och vi har otroligt mycket kärlek!

<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar