torsdag 23 juli 2015

The Instagram TAG

Såg den här på YouTube (ja jag kollar mycket på YouTube) och tänkte. Jag måste göra den, så varsågoda här får ni lite information om min Instagram.

Vad heter du på instagram?
prinsessanmadde, gå in och följ ;)

Hur många följer du och hur många följare har du?

Följer 111 personer och har 208 följare

Hur länge har du haft instagram?

Lite över tre år

Vad står det i din profil?

Hej på er, en tjej på 19 år från södra Finland
Gilla och kommentera gärna mina bilder och ännu mer gärna får ni BESÖKA MIN BLOGG! <3
Puss <3 : Madde

Hur ser din profilbild ut?


Hur många inlägg har du totalt och hur många lägger du ut ungefär per dag?

209 inlägg. Lägger inte ut någonting varje dag, lite mer än en per vecka typ. Inte jätte aktiv där.

Är likes och kommentarer viktiga enligt dig?

Alltså vem älskar inte att få likes och kommentarer? Ljug inte, vi är likeshoror allesammans. Men viktigt och viktigt... Jag blir väldigt glad av dem i alla fall.

Vad skulle du göra om alla dina följare blockerade dig?

Antagligen tänkte typ WTF och fråga någon vän som följer mig att vad händer riktigt.

Hur ofta kollar du på instagram?

Då jag inte har annat att göra och typ sitter och väntar på någonting, är i tåget eller så. Ppå morgonen då jag håller på att vakna och på kvällen just innan jag ska somna ofta.

Brukar du ha filter på dina bilder?

Rätt ofta, inte alltid och ibland tycker jag bilden är finare utan och då uteblir det så klart.

Brukar du hashtagga mycket?

Jag hashtaggar nog varje bild, men inte så där som vissa att det är typ 500 hashtaggs på varje bild. Inge #followforfollow och så vidare utan sådant som berör bilden brukar jag tagga.

Har du många selfies?

Nej skulle inte säga det, kanske var tionde bild eller något. Och rätt många är sådana där jag är med någon annan, och då tycker jag nästan inte ens att det är en selfie. Jag tar mycket selfies men jag lägger sällan upp.

Använder du några andra sociala medier?

Facebook, Blogger, WhatsApp, Snapchat... Det enda stora jag inte använder är typ Twitter. Och jag lägger inte upp något efter på YouTube heller.

<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar