söndag 26 juli 2015

The future TAG

1. Var ser du dig själv om 10 år?
Om 10 år är jag 29, då har jag studerat klart och börjat jobba. Jag hoppas att jag har flyttat ut till landet någonstans, har hund och kanske häst och kille. Fått lite stadga i mitt liv helt enkelt.

2. Vill du gifta dig?

Absolut! Hur och när vet jag inte men i något skede ja.

3. Vill du ha barn?

Samma svar som på föregående, ja.

4. Vill du flytta, om ja, vart?

Jag vill flytta ut till landet, för tillfället dras jag bara mer mot staden, men jag är förberedd på att det är så det blir under studietiden, sedan tillbaka "hem"

5. Hur skulle du beskriva ditt drömhus?

En stor gård på landet med hundar och hästar (varför ser alla svar typ likadana ut?)

6. Vad är ditt drömjobb?

För tillfället journalist

7. Vad är 5 saker du vill göra innan du dör?

Ha egen hund och häst, resa till Costa Rica, trivas med det jag gör, se Titanic (nej jag har ännu heller inte sett den...) och vara lycklig

8. Är du rädd för framtiden?

För tillfället mest nervös över om jag kommer in där jag vill och vad jag gör i höst

9. Vad är din högsta dröm som du vill uppnå i livet?

Galet tråkigt men jag vill vara nöjd med det liv jag har

10. Vilken skulle vara idealåldern för dig att dö?

Ingen aning, då jag känner att nu har jag upplevt det jag vill och det känns rätt helt enkelt, när det är vet jag inte


<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar