måndag 10 mars 2014

Två månader

Idag på morgonen skrev jag om att det är en vecka till finska skrivningen. Men i en betydligt positivare nedräkning är den här dagen också en milstolpe. Om två månader fyller jag 18. WOOHOOO!!! Vad? Okej, det där skulle ha fungerat i en logg, inte i text. Ville ändå ha med det och min blogg så jag får! Imorgon blir det att springa springa kasta springa dra hoppa kast. Skolkorgbollsturnering. Najs, men pinsamt om jag inte kan någonting längre... Annat? Bilskolan idag gick dåligt. Jag skulle köra "självständigt". Jaha. Vi körde på säkert de svåraste vägarna hittills. Antar att han ville visa men i alla fall, det var så mycket att hålla koll på... I alla fall är det ännu 10 lektioner kvar, men jag måste lära mig...  

Kurre <3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar