söndag 30 mars 2014

Tror jag gillar svenska...

Ni har säkert hört att jag kommer gå ut med en massa kurser, för tillfället borde det bli 89, men nog ska jag väl klara av att få åtminstone en 90:onde. Men det var inte det jag skulle tala om. Jag skulle tala om mina modersmålskurser. Jag kommer att ha gått 13 kurser i modersmål! Vet ni vad det betyder? Att jag går alla kurser utom en som skolan erbjuder. Det är bara underbart, och så till det som fick mig att tänka på det här, jag har nu "fått lov" att gå kurs 22 i modersmål. Den pågår enda fram till skrivningarna och går ut på att jag läser utanför skolan 8 böcker från olika ställen i världen. Jag har fått listan och en bok har jag faktiskt i hyllan, men har inte läst så den tänker jag så klart börja med.

Sååå taggaad!



Fel att ta en sådan här kurs frivilligt? Och vara helt uppspelt och överlycklig över det? <3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar