tisdag 18 mars 2014

Jag kommer att bli mobbad för den, men skit i det den är snygg

Jag har köpt en ny väska. En ryggsäck (äntligen har jag en ryggsäck som skolväska!). En vit. Ja där var det, en vit tygväska. Jag vet att den kommer att bli smutsig, jag vet allt det där. Men inte kunde jag motstå, jag behöver en ryggsäck och den är snygg. Och nej, den kommer jag inte att ha i skogen, trots att jag använder vita utkläder där (blev otroligt mobbad på Urax). Men i alla fall hoppas jag att ryggen ska bli lite gladare över inköpet.




Idag är provdagen för den. Är den tillräckligt stor och allt det där. Vi får se.
<3 : Madde

2 kommentarer:

  1. Behändigt med ryggsäck som skolväska. Ryms så mycket mer i en sådan. Har själv använt ryggsäck i skolan sedan lågstadiet och har fortfarande inte velat byta till handväska för det är så bekvämt med ryggsäck :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jepp, och eftersom jag har en riktigt stor tendens att få ont i ryggen så främjer det dessutom det! :)

      Radera