söndag 30 mars 2014

Storasystrar är bra

Äntligen fick jag de där fotona tagna. Här är kläder jag fått av min syster, hon lade undan dem då hon flyttade. 

Typ favoriten, har haft den alla tre dagar sedan jag fick den <3




Det är samma top, men i två olika färger, enkelt och snyggt





Den här skjortan är svart baktill, och det är mer transparent än det ser ut på bilden

En stor lös skjorta att ha på sommaren

Like, mer pink i verkligheten





Den här tröjan är också en jag gillar väldigt mycket!

Snygga byxor

En svart kjol, tänkte att jag kanske kunde ha den under riddarvakan med riggen

Är dessa byxor inte häftiga så vad är?

Och snygga sköna mössor kan man inte ha för många av, tofsen syns inte så bra här men den har alltså en tofs

Och nu fortsätter jag med matematiken
<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar