fredag 7 mars 2014

G

Ridlektion igår. Ingen hopplektion som vi "kanske" skulle ha. Men det gjorde egentligen ingenting, Gallis var så otroligt fin igen. Han lyssnade så bra, sprang inte iväg, trampade under sig och tog emot alla mina hjälper. Vet ni, jag gillar det hästen! Hade gett kameran till mamma, och visst tog hon bilder. Första bilderna tagna med kamera på Gallis och mig, tyvärr inte så jätte fina, men jag visar i alla fall några. Nästa vecka blir det antagligen hoppning då, och hoppeligen med Gallis. Vad då att jag har fått någon Gallis-feber? Jag tror det, men det är svårt att låta bli, han är så fin, så arbetsvillig, så söt och sympatisk och allt. Glädjen då två små flickor dessutom går förbi hans box och säger "Det där är Galant, han är jätte snygg!" Jag kan inte låta bli att le stort och hålla med, han är både snygg och vacker!






Nu ska jag iväg och köra <3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar