söndag 23 mars 2014

Hellä kosketus

Godmorgon på er. Glömde ju helt att berätta om kursen igår. Men eftersom dagen idag måste bestå av fysikläsning passar det väl bra att berätta nu i alla fall. Det var en väldigt bra kurs. Intressant och så, även om man ju kunde det mesta. Men kurshållaren hade så många exempel från vardagslivet och så många historier som på riktigt hänt att det var sjukt roligt, lite skrämmande och intressant att lyssna på. Fick dessutom beröm då vi övade praktiskt på att återuppliva och på att flytta människor från sittande ställning till liggande att jag är väldigt bra och mild då jag hanterar människor, och hon sade att hon gärna skulle bli hanterad av mig. Det är kul att höra, och nej det var inte all så att jag var för försiktig, tog nog i ordentligt men såg helt enkelt till att jag till exempel lade ner Rasse försiktigt så att han inte skulle skadas mer och så. Det var förresten väldigt coolt att jag kunde transportera Rasse och på ett bra sätt få honom från sittande ställning till liggande, han är ganska mycket större än jag. Så en bra kurs och jag ser fram emot att gå den andra delen om några veckor.

Rasse och hans miner, han kan vara säker på att han får mig att skratta med att bara lägga på sig en av sina miner

<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar