onsdag 26 mars 2014

Nu räcker det

Nu lärs jag inte fysik mera. Nu har jag läst tillräckligt. Hoppas det räcker imorgon. Jag tycker verkligen jag har läst mycket så... Men fysik kan ha sina överraskningar, speciellt då det är den svåraste kursen enligt läraren. Och förlåt för dålig bloggning, men jag har kommit fram till en grej. Vet ni vilka bloggare som bloggar fem gånger om dagen? Jo typ Blondinbella, hennes blogg är ett av hennes jobb och dessutom är hon mammaledig nu, och Nellie Bertsson, som går i högstadiet och ja det betyder att hon har betydligt mer tid. Och jag går i gymnasiet och har väldigt mycket att göra, fem inlägg om dagen. Dream on men det är i alla fall något att sträva efter. Men ni får inte bli besikan om det int kommer så många inlägg, för jag försöker verkligen. Och jag skriver om jag får tankar och så, självklart. Men ja hur kul tycker ni det är att läsa om vilka ämnen jag har läst den dagen? För det är ju det jag gör just nu, sorry.

Mycket sådana här bilder som jag tycker bara utstrålar lugn och bra tider 

<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar