måndag 3 mars 2014

Kramar då jag sover

Vet ni jag tycker det är väldigt intressant vad som händer med oss under natten. Vad betyder det om man drömmer att man är otrogen? Vad betyder det om man drömmer att man springer och så vidare. Jag brukar googla de sakerna då jag haft en märklig dröm jag inte kan skaka av mig. Men i kväll googlade jag något annat. Vad betyder det om jag alltid kramar om någonting då jag sover?


Jag har alltid gjort det tror jag, jag måste krama om något på natten. Det kan vara en dyna, en del av täcket eller ett mjukisdjur (kanske anledningen till att det ligger en gigantisk puma i min säng). Om jag sover bredvid någon annan människa kramar jag oftast den. Och det kan ibland bli lite pinsamt eftersom jag gör det i sömnen och inte fattar vem det är, inte hemskt kul att vakna till att någon som du inte är så nära vän med på till exempel ett scoutläger försöker skaka bort dig från sin arm. Och det här gör även att jag upplevs som en väldigt jobbig person att sova med, det säger alla...


Enligt någon forskare kan den här sovställningen bero på dåliga relationer med det motsatta könet. Det verkar ganska konstigt, jag upplever inte att jag skulle ha några som helst sådana. Jag har väldigt bra killkompisar och en underbar pojkvän... Men i och för sig syftade det här på att i princip skeda sin kudde, men jag kan nog krama det i vilken sovställning som helst.


Har ni några ovanor då ni sover? <3 : Madde

2 kommentarer:

  1. Haha, jag får alltid höra av pojkvännen att jag gnisslar tänder och snurrar runt/byter ställning hela tiden o han tycker de e skitjobbit :DDDd

    SvaraRadera