måndag 3 mars 2014

Nu måste jag börja med fysiken snart

Jag har alltså ingen skola idag. Det betyder tyvärr inte att jag inte har något att göra. Har läst på "Life of Pi" som jag läser i engelskan. Och så har jag fortsatt med redigerandet av bilderna. Det går och blir helt bra, men det är ganska tung och redan efter en halv timme börjar det kännas luddigt i huvudet. Och ja ungefär 100 bilder på en halv timme går det. Men då ingår att radera dubletter som tyvärr har kommit då jag fotade i L+RAW format. Snälla vänner gör inte det! Det betyder att kameran sparar en bild i RAW format och en bild i L format. Störande! Och jobbigt! Så ja, och så har jag en hel del fysik att jobba med. Tur att jag bara har två lektioner på måndagar, annars hade jag haft så mycket att göra från alla lektioner.

Jag fyller 18 om två månader och 7 dagar, en sådan här i födelsedagspresent vore inte fel!

<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar