söndag 30 mars 2014

Första gången det kändes jobbigt

Idag var det scoutmöte, och efter en lång paus hade jag möte att hålla igen. Planera lägerbålsprogram med VUn. Det gick så där, det började bra och min introduktion jag hade planerat fungerade men sedan blev de väldigt oroliga och okoncentrerade och hade inte riktigt något att komma med. Så när vi till slut fått ihop ett program åt dem var det svårt att öva också. Men de har ett program till säsongsavslutningen, skönt och nästa vecka kör vi igen och hoppas att det lyckas bättre. Det var kul att hålla möte med Lillen igen, har haft en sådan känsla av att vi nu för tiden gör så lite tillsammans, men klart det förr höll vi ett möte i vekan tillsammans och så. Men vårt program för sommarens vu-läger blir i alla fall bra och det är kul att göra tillsammans, även om jag lite tappar nerverna på att den killen inte kan hålla koll på någonting. Och om han frågar någonting som han inte är uppdaterad om så glömmer han att lyssna på svaret. Nej men jag gillar så klart honom massor.


<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar