torsdag 20 mars 2014

Babe you are out and lame

Idag har varit en sådan dag då jag ångrat, verkligen ångrat att jag valde bilskolan i stället för stallet. Jag skulle verkligen ha varit i ett behov av Gallis söta sällskap och känt mulen mot kinden. Min fina. Så blev det inte utan jag har nu gått alla teorilektioner, skönt är det också. Och jag måste inse att det nog finns människor som gillar mig och vill umgås med mig, kanske en del också är mitt fel, vi talade idag med vännerna om hur mycket jag gör och hur många projekt jag har. Visst skrattade jag åt det men kanske det ligger något i det. Ger jag mina vänner tillräckligt med tid? Känner de att jag har tid för dem och att jag ännu också är den som man alltid kan tala med, och öppna sig för. Den pålitliga som håller allt om man vill. Beror det på att jag nu för tiden inte ligger och Facebook chattar om kvällarna utan i stället somnar vid 10? Tyvärr behöver jag den sömnen och det är skönt att vara så utvilad det går, men det leder onekligen till att jag inte är lika up to date. Men vänner, man får fortfarande tala med mig, jag ger fortfarande mina tips och mig kan man som alltid lita på. Jag funderade på om jag borde bli en snäll Gossip Girl, en som man fick öppna sig till och det skulle hållas där men om man ville ha något spritt skulle det också gå via mig ut på någon sorts blogg, då skulle jag ju få veta allt. Och sådant gillar jag. Jag har inget behov av att sprida saker, som vissa, men jag vill veta allt.


<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar