söndag 23 mars 2014

Infra poäng

Idag var jag riktigt duktig och smart i ett skede. Jag märkte att det droppade från vårt batteri vi har i badrummet där man kan hänga till exempel sin handduk på tork. Det är liksom en torkställning där det går varmt vatten igenom. Så den hade börjat läcka. Smarta tjejen fattade ju att något måste göras. Vad gör man? Jo man ringer pojkvännen. Så gjorde jag och så skickade jag några bilder och så fick jag svaret. Det är något som måste bytas, men det är jobbigt och det kan jag nog inte göra, men han förklarade hur jag skulle göra för att få vattnet att sluta gå igenom så att jag stängde av det. Det måste göras med skruvmejsel och var inte det lättaste stället att skruva. Men jag var duktig och fixade, Jag kan nog bara jag får instruktioner, dagens infra poäng samlade.

På den här bilden har jag ett kvinnligare vapen, men missbedöm inte Lilla My vinner alla med en stekpanna, hon är min förebild!

<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar