fredag 2 februari 2018

Mina julklappar 2017

I det här inlägget tänker jag visa upp vad jag fick i julklapp. Mest för att dessa inlägg är uppskattade, och jag själv gillar att läsa sådana inlägg.

Jag fick en serie från Rituals, med duschtvål, skrubb, olja och hudkräm. Så söt och lyxig förpackning.

Lite mera skönhet i form av ett presentkort till Helsinki day spa och så en parfym.

"Burberry Spring"

Två böcker och ett litet skrivblock. Boken "En berusad björn i Bergslagen" har jag faktiskt redan läst och "Kalevala för lata" ska bli rolig att läsa.

Lite amerikanskt godis, Whoppers med smak av milk shake, en Hershey´s choklad i Oreo smak samt ett paket frukost flingor i regnbågens färger.

Världens sötaste kökshandduk från Nya Zeeland, små kivifåglar som representerar olika kaffesorter.

Den finaste väskan, jag hade önskat mig precis den här väskan från Helly Hansen. Det är deras duffel bag 2 i 50 liter. Och i färgerna vit, marinblå och pink. Den är så snygg att jag inte vet vad, men så klart har de vis ändorna redan samlat en hel del smuts. Men det får man ta och det går ganska lätt att torka av då materialet är sådant.

Vili gav mig en tygkasse för att jag skulle komma ihåg att han är min bästa vän. Även om jag sköter andra hundar. Och jag använder ju tygkassar hela tiden så den här har även den redan varit i flitig användning.

Tack alla som firade jul med mig!
<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar