onsdag 11 december 2013

Vill bara åka IC tåg för evigt!

Nu är jag på väg hem från Åbo. Det var kanske lite onödigt mycket resa för två timmar där, men kul var det absolut! Och nu siter jag då i InterCity tåget från Åbo till Kyrkslätt och det är ju bara bäst. Har läst riktigt flitigt biologi och nu kan jag blogga tack vara bra WiFi. Det blir ett kul veckoslut det här också, men lite orolig över biologiprovet på onsdagen. Men här lite bilder från kvällen. Kom ihåg att inte säga något elakt om mina vänner, det leder till mycket starkt ogillande från min sida! Inte för att det hade något att göra med bilderna, var nu bara en grej jag kom på eftersom jag var med mina vänner idag.

Jag före jag började baka, sedan glömde jag pepparkakorna i ugnen...


Lillemanneeen

Killen med minerna!

Jag fotade inget, det var Kyllis som fotade. Och han tänkte ju inte alls på att fota tjejerna som låg på golvet och pysslade julkort. Själv gjorde jag också ett kort, men det är en hemlighet. Till en viss person.
Snart är tågresan slut :( 
<3 : Madde

3 kommentarer:

  1. alltså fö de första så e ju näte på tågen skit o fö d andra så e d no bra me hemlisar :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. halt tillräckligt bra :) o ja nå han kan i alla fall låtsas att bli förvånad o glad :D

      Radera
  2. IC tåg e de bästa som finns <3
    Vive

    SvaraRadera